بهترین کشور برای مهاجرت کاری کجاست؟

بهترین کشور برای مهاجرت کاری کانادا اولین و بهترین کشور برای کارطبق آمار دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور، در سال 2021 تقریبا 400 هزار ایرانی در کانادا زندگی می‌کنند. کانادا کمبود نیروی کار دارد و بخش زیادی از این نیاز را از مهاجران تامین می‌کند. از 18.5 میلیون نیروی کار کانادا، حدود […]

بهترین کشور برای مهاجرت کاری

کانادا اولین و بهترین کشور برای کار
طبق آمار دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور، در سال 2021 تقریبا 400 هزار ایرانی در کانادا زندگی می‌کنند. کانادا کمبود نیروی کار دارد و بخش زیادی از این نیاز را از مهاجران تامین می‌کند. از 18.5 میلیون نیروی کار کانادا، حدود 26% آن (4.6 میلیون نفر) را مهاجران تشکیل می‌دهند.

آلمان
جایگاه دوم، بهترین کشور برای مهاجرت کاری ایرانیان
آلمان یکی از قدرت‌های برتر اقتصادی جهان است. این کشور هم مانند کانادا دچار کمبود جدی نیروی کار است. اخیرا آقای دتلف شیله (Detlef Scheele) رئیس اداره کار فدرال آلمان گفته است: این کشور سالانه به بیش از 400 هزار نیروی کار نیاز دارد.

استرالیا
جایگاه سوم، بهترین کشور برای مهاجرت کاری
استرالیا سال‌هاست که یکی از بهترین کشورها برای کار و زندگی شناخته می‌شود. با شیوع ویروس کرونا، دولت این کشور با برنامه‌ریزی‌های دقیق و حمایتی، در شرایط نامتعادل اقتصادی، وضعیت بازار کار و مشاغل را به خوبی حفظ کرد. استرالیا از کشورهایی است که بیشترین دستمزد را به نیروهای کار پرداخت می‌کند. صدور اقامت دائم برای نیروهای کار هم یکی از دلایل محبوبیت این کشور است.

Programmers cooperating at IT company developing apps

دانمارک (Denmark)
دانمارک از مرفه‌ترین و با کیفیت‌ترین کشورهای اروپا و دنیا از نظر شاخص‌های کار و زندگی است. دانمارکی‌ها از شادترین مردم جهان هستند و نرخ فساد و جرم و جنایت در آن نزدیک به صفر است. این کشور با توجه به نرخ پایین رشد جمعیت، بخشی از نیاز خود به نیروی کار را از مهاجران تامین می‌کند

آمریکا (USA)
آمریکا قدرت اول اقتصادی دنیاست و از قدیم یکی از مقاصد اصلی مهاجرت برای ایرانیان بوده است. گستردگی مشاغل و ظرفیت بالای بازار کار، دستمزد خوب و شرایط زندگی مناسب از دلایل اصلی مهاجرت به این کشور برای کار است.

امارات (UAE)
امارات متحده عربی یکی از کشورهای پیشرفته و ثروتمند حاشیه خلیج فارس است. این کشور برای تداوم رشد و توسعه زیرساخت‌های خود نیروی کار متخصص زیادی نیاز دارد و بیشترین درصد نیروهای کار این کشور هم مهاجران تشکیل می‌دهند. حقوق بالا، رفاه اجتماعی و اقتصادی خوب، مالیات صفر و نزدیکی به ایران از مهم‌ترین مزایای کار در امارات است.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک ها

طراحی سایت و تولیدمحتوا سئو
رزرو هتل خارجی

جمعیت ایرانیان مهاجر

امارات 454000
آمریکا 397735
کانادا 213160
آلمان 203000
ترکیه 154965
بریتانیا 83531
سوئد 81000
استرالیا 77780
کویت 46419